ДОВІДКА

Поширені запитання

Повернення товару + -

Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».

Як повернути товар Новою Поштою, придбаний на сайті «PERCHÉ» або в інстаграм акаунті:

Упакувати товар в оригінальну упаковку в повній комплектації (товари, що поставляються в комплекті, також необхідно повертати), зі збереженням бірок, ярликів, етикеток.
Відправити товар Новою Поштою. (Зверніть увагу, «PERCHÉ» працює лише з «НОВА ПОШТА»)

Ви можете повернути як все замовлення, так і будь-яку кількість товарів з нього (наприклад, лише один, якщо товар не є комплектом).

Зарахування коштів після повернення інтернет-замовлення або замовлень оформлених в інстаграм буде здійснено на банківську карту, з якої було здійснено оплату замовлення (повернення за доставку не здійснюється), протягом 3 банківських робочих днів.
*Повернення грошей за доставку здійснюється тільки в разі отримання товару із дефектами.

На жаль, ми не зможемо прийняти повернення в таких випадках:

  • Минуло понад 14 днів з моменту отримання товару.
  • При неповній комплектації повернення: відсутності упаковки, в якій товар був доставлений, ярликів, етикеток та ін.
  • Якщо товари були у вжитку.

Згідно з переліком товарів, які не підлягають поверненню, визначений Постановою Кабінета Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р, ми не зможемо оформити повернення на:

  • парфумерно-косметичні засоби;
  • спідню білизну;
  • панчішно-шкарпеткові вироби;
  • товари в аерозольній упаковці.

Залишились запитання?

    Y Free and Fast Delivery

    t Secure Checkout

    u Easy Returns

    t Satisfaction Guarantee