Поширені запитання
Повернення товару + -
Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».
Як повернути товар Новою Поштою, придбаний на сайті «PERCHÉ» або в інстаграм акаунті:
Упакувати товар в оригінальну упаковку в повній комплектації (товари, що поставляються в комплекті, також необхідно повертати), зі збереженням бірок, ярликів, етикеток.
Відправити товар Новою Поштою. (Зверніть увагу, «PERCHÉ» працює лише з «НОВА ПОШТА»)
Ви можете повернути як все замовлення, так і будь-яку кількість товарів з нього (наприклад, лише один, якщо товар не є комплектом).
Зарахування коштів після повернення інтернет-замовлення або замовлень оформлених в інстаграм буде здійснено на банківську карту, з якої було здійснено оплату замовлення (повернення за доставку не здійснюється), протягом 3 банківських робочих днів.
*Повернення грошей за доставку здійснюється тільки в разі отримання товару із дефектами.
На жаль, ми не зможемо прийняти повернення в таких випадках:
- Минуло понад 14 днів з моменту отримання товару.
- При неповній комплектації повернення: відсутності упаковки, в якій товар був доставлений, ярликів, етикеток та ін.
- Якщо товари були у вжитку.
Згідно з переліком товарів, які не підлягають поверненню, визначений Постановою Кабінета Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р, ми не зможемо оформити повернення на:
- парфумерно-косметичні засоби;
- спідню білизну;
- панчішно-шкарпеткові вироби;
- товари в аерозольній упаковці.